Szabó Erik meghatározó szerepet játszott a Carnation digitális ügynökség késői alapítójaként, amely a 2000-es évek elején alakult és pár év alatt több mint 120 főre bővült. 25 éves tapasztalattal rendelkezik a digitális kommunikáció és termékfejlesztés terén, és az ügynökség több mint 100 hazai és nemzetközi díjat nyert el, miközben olyan globális márkákra gyakorolt jelentős hatást, mint az Adidas, az Aston Martin és a Coca-Cola. Tagja volt a Magyar Reklámszövetség elnökségének, valamint alapítója volt az Internet Advertising Bureau (IAB) magyarországi tagozatának. A Carnation-t a világ legnagyobb ügynökségi hálózata, a WPP vásárolta fel. Erik az exit után néhány évvel kilépett és több angyalbefektetést eszközölt, amelyek közül az egyik cég belépett a BÉT XTEND piacára. Ügyvezetője és társalapítója a Goroid Venture Studio IT fejlesztő cégnek, valamint a White Unicorn Health/Medtech Incubatornak. Jelenleg a White Unicorn ügyvezetőjeként a magyar egészségügytechnológiai ökoszisztéma építésén, és befektetési portfoliójuk kialakításán dolgozik, valamint egyetemi innovációs és startup közösségekben vállal aktív szerepet.
ügyvezető
White Unicorn