Diplomáját a Metropolitan Egyetemen szerezte üzleti kommunikációs
szakon, majd 2018-ban a Soproni Egyetemen egészségügyi kommunikációs
szóvivőként szerzett újabb diplomát. A tanulmányai elvégzését követően
médiában dolgozott értékesítési területen, a Sanoma Budapest és Central
Médiacsoportnál, egészségügyi kommunikációval foglalkozik közel 20 éve.
Egészségügyi kommunikációs szakértőként számos prevenciós programot
kezdeményezett és disease awareness kampány bonyolított.
A Central Medical Content Hub szakmai vezetőjeként munkájának célja, a
hiteles betegedukáció, ellenőrzött és megbízható információk eljuttatása a
népességhez.
Kiemelkedően fontosnak tartja, hogy a lakosság tájékoztatásában a
médiának és az egészségügyi szektorban működő cégeknek is hatalmas
felelőssége van. Esszenciális tényező az újságírói etikai kódex betartása és
a hiteles információk eljuttatása. A legjelentősebb értékek között
kiemelendő a tisztesség, a függetlenség, a megbízhatóság és az
érzékenyítés.
vezető
Central Medical Content Hub