2008-ban szerzett MSc fokozatot közgazdaságtanból, marketing és kommunikáció
szakirányon. Történelmi orvoscsaládból származik és mindig is vonzódott az orvosi
világhoz valamint az egészségügyi iparhoz. Egy rövid gyakornoki program elvégzése
után a L'Orealnál úgy döntött, hogy karrierjét a medtech iparágba helyezi át, és
különböző belföldi és nemzetközi szerepeket vállal.
Folyékony angol, német és francia nyelvtudásának köszönhetően a Diatronnál kezdte
medtech karrierjtét értékesítési disztribúciós menedzserként, ahol tapasztalatot
szerzett az országok közötti kulturális különbségek megértésében és több
egészségügyi rendszer megismerésében. Ezt követően csatlakozott a Covidienhez, a
világ egyik legnagyobb multinacionális vállalatához, és aktívan részt vett a stroke-
betegek számára készült új megoldás piacra dobásában Dél- és Kelet-Európában.
Ezt követően visszatért az IVD-üzletághoz, hogy felépítse egy start-up hematológiai
automatákat gyártó cég kereskedelmi részlegét. Vezető szerepet vállalva az
értékesítési és marketingstratégia kidolgozásában és megvalósításában. E szerepkör
részeként sokat utazott világszerte, és sikeresen létrehozott két regionális irodát
Malajziában és Dubaiban.
A Medtronicnál a CRHF csapatot irányította és üzletágvezetőként dolgozott, sikeresen
lebonyolítva az országos pacemaker-tendert. Később állást ajánlottak neki a
Johnson and Johnsonnál, ahol az Ethicon csapatát vezette, és bővítve hálózatát a
sebészet területén.
A közelmúltban lehetősége nyílt a sebészet világában jelentős változást előidézni
azzal, hogy Magyarországon segítette arobot-asszisztált sebészet bevezetését,
amely egy olyan áttörő innováció, amely lehetővé teszi a sebészek számára a
betegektől távol végezzék az operációt, robot karok segítségével. Az Intuitive Surgical
Inc. kizárólagos forgalmazója, a Sofmedica Hungary első munkatársaként
meghatározó szerepet játszott abban, hogy ez a cég elindulhasson és a technológia
elérhetővé váljon a magyar piacon.