Horváth Szilvia

Horváth Szilvia

Digital Health and Customer Insight Lead, Egis Gyógyszergyár Zrt.

Szilvia az Egis Gyógyszergyár nemzetközi üzletfejlesztési területén dolgozik 2014 óta. Olyan betegfókuszú megoldások fejlesztésével és startup együttműködések kialakításával foglalkozik csapatával, amelyek meghatározó életminőség javulást jelenthetnek a betegeknek a technológiai lehetőségek révén. Másik fókuszterülete a betegek és az orvosok igényeinek, motivációinak feltárása már a termékfejlesztés korai fázisában, és ezáltal annak biztosítása, hogy az Egis jövőbeli - gyógyszer és digitális megoldások - termékportfóliójával kapcsolatos stratégiai döntések releváns customer insightok mentén születhessenek meg.
Közgazdászként végzett, tanulmányait a Corvinus Egyetemen és a hollandiai University of Groningenben folytatta. Szakmai életútján egyik kiemelt célja, hogy a prevenció és az egészségtudatosság terén szignifikáns változáshoz járuljon hozzá. 2004-ben csatlakozott a Nestléhez, ahol országos szinten úttörő egészséges táplálkozással kapcsolatos kampányokat indított a dietetikusokkal együttműködésben. Később a GlaxoSmithKline-nél előbb a teljes gyermek-, majd a felnőtt vakcina portfólióért volt felelős. Nagy szerepe volt a méhnyakrák elleni védőoldás elterjedésében és pozitív lakossági fogadtatásában. Ezt követően egy technológiai cégnél dolgozott, ahol elsajátította az agilis működés alapjait. Társalapítója és 5 éven keresztül vezetőségi tagja volt a Mályvavirág Alapítványnak, amely mára nemzetközi szinten is aktív és elismert betegszervezet a nőgyógyászati daganatokban érintettek segítéséért és a méhnyakrák prevencióért. Jelenleg stratégiai tanácsadóként támogatja a szervezetet.


Digital Health and Customer Insight Lead, Egis Group

Szilvia has been working on the field of international business development of Egis since 2014. She and her team is responsible for driving Egis to the digital era with digital patient solutions, especially via startup collaborations and also managing own development projects. The ultimate goal is to launch such services and products which contributes to a significant increase in patients’ quality of life. Her other main focus enabling strategic decisions on future portfolio of Egis via relevant customer insights from CEE, CIS and WEU.
She is an economist, studied at Corvinus University of Budapest and University of Groningen in the Netherlands. Achieving impactful change in prevention and health consciousness has been driving her entire professional life. She joined Nestlé in 2004, where she initiated pioneer projects for healthy diet with dietetians. She was a marketing manager for paeditric and later for adult vaccines portfolio at GlaxoSmithKline for six years. Afterwards she gained experince in agile methodologies at a technology company. Beside her professional carrier, she was cofounder and management team member of Mallow Flower Foundation for 5 years, an internationally active and acknowledged patient organisation for patients with gynaecological cancer and for cervical cancer prevention. Currently she is supporting  the organisation as a strategic advisor.