Attila közgazdászként végzett és csatlakozott az Unilever csapatához 2007-ben, ahol a brand marketing és az élményalapú márkaépítés alapjait tapasztalta és tanulta meg különböző szegmensekben és országokban. Ez a tudás nagyban segítette útját és sikereit a gyógyszeripar világában, amikor a Pfizerhez csatlakozott, mint termék menedzser. Az élményalapú, és így vevőközpontú marketing a vényköteles piacon új dimenziókat nyitott és ez ma is egyik legfontosabb szempont a mindennapi munkája során. Elsők között tapasztalta meg a multi channel marketing analóg és digitális eszközeit. Lehetősége nyílt second brandek bevezetésére, integrált marketing kampányok kidolgozására a generikus versenyben érintett termékek piacán, valamint új innovatív termék bevezetésének előkészítésére és bevezetésére is. Regionális pozícióban 53 ország marketing és kereskedelmi felelőssége újra lehetőséget adott számára, hogy állandó kíváncsiságát kielégítse. Mielőtt a digitális transzformációval járó kulturális változás hulláma elérte az iparágat, életé egyik legnagyobb szakmai kihívásaként élte meg egy célzott nőgyógyászati portfólió bevezetését Indiában. Jelenleg kettő stratégiai terület tartozik a felelősségi köreibe; az Egis pipeline-jának menedzselése, illetve a vállalati stratégia ebben történő megjelenésének figyelemmel kisérése; a másik pedig a digitális betegközpontú megoldásokhoz kapcsolódik. Feladata olyan digitális megoldásokhoz kapcsolódó kompetenciák kiépítése és fejlesztése, amelyek lehetővé teszik az Egis digitális betegközpontú megoldásainak kifejlesztését és piaci bevezetését az Egis számára fontos nemzetközi porondon. Mindezt elsősorban olyan digitális ötletek fejlesztésével éri el csapatával közösen, amelyek vállalaton belül keletkeznek.
Digital Patient Solutions and Strategic Portfolio Lead
Egis Gyógyszergyár Zrt.